Foster - Reisverslag uit Inverloch, Australië van Jan & Bep Zuijlen - WaarBenJij.nu Foster - Reisverslag uit Inverloch, Australië van Jan & Bep Zuijlen - WaarBenJij.nu

Foster

Blijf op de hoogte en volg Jan & Bep

05 April 2017 | Australië, Inverloch

Ons verblijf in Foster is goed geweest, zo goed dat we er een nacht bij geboekt hebben. Susan appte ons nog dat we met elkaar een fijne middag hebben gehad en dat het goed was dat we er vandaag niet waren want in een uur tijd waren er 2 slangen bij haar caravan. Maar vanmorgen zijn we eerst naar een schiereiland gereden. Wilsons national park. Waar we emoes hebben zien lopen. Later hebben we een deel van Gippsland gezien. In de verte hebben we grote wolken van bushfires gezien.
Toen we terug kwamen hebben we gezellig weer in het hotel gegeten. Voor morgen heb ik zojuist een hotel geboekt, want dan gaan we weer een ander stukje Australië bekijken.

• 05 April 2017 - 17:22

Xandra:

Krijgen jullie onderhand geen zin in een lekkere hollandse pot of ouderwetse stamppot?
    Zal wel weer afkicken worden als jullie thuis zijn.....