Terug naar Nar Nar Goon - Reisverslag uit Nar Nar Goon, Australië van Jan & Bep Zuijlen - WaarBenJij.nu Terug naar Nar Nar Goon - Reisverslag uit Nar Nar Goon, Australië van Jan & Bep Zuijlen - WaarBenJij.nu

Terug naar Nar Nar Goon

Blijf op de hoogte en volg Jan & Bep

02 April 2017 | Australië, Nar Nar Goon

Vanmorgen toch nog even gaan shoppen met Hilda. De Ereader van Jan had het begeven. Dus opstap voor een nieuwe. Nou die was snel gevonden. Ook een presentje voor Nellie, want die is jarig vandaag. Terug bij Hilda de Ereader geïnstalleerd zodat Jan weer verder kon met zijn boek wat hij aan het lezen was..Paul had nog werk te doen. Maar toen hij klaar was zijn we gaan lunchen ook Nickles en Ruby waren erbij. Terug naar huis heeft Paul de jaquar genomen en nadat we de koffers ingeladen hadden zijn we met zijn vieren naar Nar Nar Goon gereden speciaal voor de verjaardag van Nellie. En voor vanavond laat de voetbalwedstrijd Ajax Feyenoord.

• 02 April 2017 - 18:51

Jan En Carla :

Nelly happy birthday. Xxxx
    Helaas heeft Feyenoord verloren maar 't was een spannende wedstrijd en Feyenoord is nog steeds nr 1 gelukkig
    Liefs Jan en Carla