Vermont Vic australië - Reisverslag uit Broken Hill, Australië van Jan & Bep Zuijlen - WaarBenJij.nu Vermont Vic australië - Reisverslag uit Broken Hill, Australië van Jan & Bep Zuijlen - WaarBenJij.nu

Vermont Vic australië

Blijf op de hoogte en volg Jan & Bep

24 Maart 2017 | Australië, Broken Hill

Vermont.
Koel vanmorgen. Na het ontbijt, de kids zijn naar school, gaan we richting Healsville. In het plaatsje Zijn we gestopt hebben we wat rond gelopen en zijn daar gaan lunchen.
Uiteraard weer prachtig zonnig weer. Goeie temperatuur. Verder naar een choccolaterie in Yarra valley mooi op een heuvel gelegen met een prachtig uitzicht en.......heerlijk ijs. Toen verder over mooie wegen met prachtige landerijen en mooie en grote wijnhuizen. Dus op naar een winery Yering station in Yarra Glen. De foto's laten zien hoe bijzonder het daar is inclusief helicopter.

• 24 Maart 2017 - 08:38

Xandra:

Pa en Ma,
    volgens mij veel lekker eten en drinken deze afgelopen weken. Heerlijk. Thuis weer op rantsoen hè?
    Laat het jullie maar lekker smaken.
    Kus, Xandra

• 28 Maart 2017 - 10:41

Cocky Van Zuijlen:

Jan en Bep
    Wat een heerlijke reis maken jullie
    Leuk om het zwembad bij John te zien, luxe zo bij de bomen.
    Nu zitten jullie op Tasmanie, veel plezier.
    Het gaat flink waaien. Ik ben benieuwd hoe het daar bij jullie met de storm gaat.
    groetjes en geniet ze nog.
    liefs Gerard en Cocky