Even schrikken - Reisverslag uit Nar Nar Goon, Australië van Jan & Bep Zuijlen - WaarBenJij.nu Even schrikken - Reisverslag uit Nar Nar Goon, Australië van Jan & Bep Zuijlen - WaarBenJij.nu

Even schrikken

Blijf op de hoogte en volg Jan & Bep

14 Maart 2017 | Australië, Nar Nar Goon

Vandaag is het 32 graden.
Ik heb vandaag een onderzoek gehad of ik trombose had maar gelukkig is het dat niet.
Vanmorgen dat onderzoek en daarop volgend naar een shoppingcentre. Relaxed gewinkeld. Vanavond ben ik de kok, Joe en Nellie zijn vanmorgen om 5 uur al vertrokken. Er is wat voor de auto gemaakt en dat zijn ze ophalen. Ruim 5-6 uur heen en dan ook weer terug. Goed dat er airco is

• 14 Maart 2017 - 17:49

Margot:

Oké, doe maar voorzichtig. Geniet van Joe en Nellie en, vooral, het mooie weer daar.

• 15 Maart 2017 - 20:16

Riet En Theo:

Wel even schrikken Jan, gelukkig valt het mee.Wij wensen jullie heel veel plezier met ze allen, en kijken uit naar jullie volgende bericht.

Lieve groet Riet en Theo

• 15 Maart 2017 - 22:21

Xandra:

Dit keer was het Bep en niet Jan. Ze houden van afwisseling. :)

• 19 Maart 2017 - 11:41

Jullie Buren:

Hallo Bep en Jan wat hebben jullie het leuk daar het is er erg mooi we genieten van de mooie foto,s en wat woont Jan z,n broer mooi jammer van de autoschade maar gelukkig goed afgelopen. hier gaat alles z,n gangetje. De tuinmeubelen weer voor de dag gehaald vorige week mooi weer gehad lekker gefietst,nu weer veel regen. 17 maart reunie met colega,s gehad in ons gebouw heel gezellig.Smaakt de wijn daar net zo lekker als in Benschop? Het is hier wel stil zonder jullie. Genieten jullie maar lekker van de natuur en het mooie weer. Groetjes Jan en Annie.