Voorbereidingen - Reisverslag uit Benschop, Nederland van Jan & Bep Zuijlen - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Benschop, Nederland van Jan & Bep Zuijlen - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Bep

Blijf op de hoogte en volg Jan & Bep

25 Februari 2017 | Nederland, Benschop

Hallo allemaal,

We zijn druk met de voorbereidingen voor onze reis naar Australië.
Nog 1,5 week en dan vertrekken we vanaf Schiphol.
We vliegen met Singapore Airlines om 10.25 uur.
Paspoort, koffers, medicijnen en meer zijn geregeld.
Zomerkleding is gekocht. Dus laat de reis maar beginnen.
We houden jullie op de hoogte.

Tot gauw.
Jan en Bep

  • 25 Februari 2017 - 17:46

    Sacha:

    Oh wat een heerlijk vooruitzicht!! Ben stiekem wel een heel klein beetje heel erg jaloers ;-)!! Wat stoer dat jullie weer gaan! Het is ook een waanzinnig fijn land om te zijn!! Hoop ooit een keer terug te gaan om Tom al het moois daar te laten zien! Ik ga jullie zeker volgen en op afstand meegenieten van jullie belevingen! Geniet van de voorpret!!

    Groetjes Tom en Sas

  • 27 Februari 2017 - 11:40

    Ineke Van Zuijlen:

    wat een verrassing, jullie staan er al op. Bedwing de reiskriebels nog maar even. O, wat ben ik jaloers! Maar ik gun het jullie van harte. Even nog alles heel houden hè.
    Liefs Ineke

  • 27 Februari 2017 - 20:05

    Ruud:

    Nou blij jullie nog even gezien te hebben.
    Jan gedraag je down under.
    Veel plezier en gedraag je en wees lief voor Bep
    Groetjes Ruudje en Isabelle

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Benschop

Jan & Bep

Actief sinds 19 Feb. 2017
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 94503

Voorgaande reizen:

05 Februari 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

05 Februari 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

05 Februari 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

19 Februari 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

07 Maart 2017 - 14 April 2017

Back to Australië

07 Maart 2017 - 14 April 2017

Back to australia

Landen bezocht: