Nog een keer on the road - Reisverslag uit Baw Baw, Australië van Jan & Bep Zuijlen - WaarBenJij.nu Nog een keer on the road - Reisverslag uit Baw Baw, Australië van Jan & Bep Zuijlen - WaarBenJij.nu

Nog een keer on the road

Blijf op de hoogte en volg Jan & Bep

11 April 2017 | Australië, Baw Baw

Deze morgen al vroeg uit de veren.
Vandaag gaan we opstap en in de eerste plaats naar een geitenmelkerij in Yarragen. Daar werden met een melkcarrousel 80 geiten in een keer gemolken. In totaal 1600 geiten.
Na een kopje koffie ( longblack) gedronken te hebben zijn we verder gereden naar Moe om naar een historisch plaatsje te gaan kijken. Heel bijzonder. Hoe de voorouders hier geleefd hebben. Waaronder een schoenmaker allerlei boerenwerktuigen. En antieke auto's. Toen zijn we verder gereden om ergens te gaan lunchen in Marboe north. Toen we thuis waren kwam Isabel nog vanuit Inverloch waar ze bij Susan op de camping was geweest nog even gedag zeggen.

• 11 April 2017 - 14:36

Dora:

Doe iederssn de groeten van ons en een goede terugreis gewenst voor jullie beiden