De laatste zondag - Reisverslag uit Nar Nar Goon, Australië van Jan & Bep Zuijlen - WaarBenJij.nu De laatste zondag - Reisverslag uit Nar Nar Goon, Australië van Jan & Bep Zuijlen - WaarBenJij.nu

De laatste zondag

Blijf op de hoogte en volg Jan & Bep

09 April 2017 | Australië, Nar Nar Goon

Gisterenavond is het begonnen met regen en dat beeld was vanmorgen nog steeds hetzelfde. Na het ontbijt zijn we naar Pakenham gereden om onze huurauto in te leveren. Jan zei, alweer een deel dat we af kunnen vinken. En zo beginnen we aan het laatste deel van onze vakantie in Australië. In de loop van de ochtend belt John dat hij samen met Fiona wil komen om ons mee te nemen voor lunch. We rijden naar Upper Beaconsfield, laat ons zien waar hij op de lagere school heeft gezeten en waar hij gesport heeft. Waar hij zijn vrienden had. Aangekomen bij het restaurant waar het echt druk was! Maar geen probleem John had gereserveerd. Heerlijke lunch en een goed gesprek, dit was echt fijn. Ennnn het regent nog steeds. De herfst is hier nu echt begonnen. Toen we terug kwamen had Joe lekker de kachel branden, heerlijk. Nu kijken we naar de Australië football.