Back to Nar Nar Goon - Reisverslag uit Nar Nar Goon, Australië van Jan & Bep Zuijlen - WaarBenJij.nu Back to Nar Nar Goon - Reisverslag uit Nar Nar Goon, Australië van Jan & Bep Zuijlen - WaarBenJij.nu

Back to Nar Nar Goon

Blijf op de hoogte en volg Jan & Bep

08 April 2017 | Australië, Nar Nar Goon

Vandaag gaan we op stap voor onze laatste trip door Gippsland. W e vertrekken vanuit Wangaratta. We rijden via Benalla naar het zuiden naar Maindample slaan dan rechtsaf naar Merton. Met wat tussenstops gaan we verder naar Alexandra. Niet echt spectaculair maar het is zo. Wel leuke plaatsjes komen we door. We gaan verder zuidwaarts en komen in de buurt van Healsville alwaar we direct de bergen weer in duiken. Waar goed Jan wil dit graag dus daar gaan we voor. Het is een hele mooie wijnstreek, met mooie huizen. Na veel gedraai en wat mooie foto's komen we dicht in de buurt van Joe en Nellie. Maar plots stuiten we op een onseald road, nou wat wil een mens nog meer. Ook dat hebben we weer beleefd! Buiten het zicht van dode Kangaroos en 3 wombats.
Ook een veld vol met kakatoos. In NarNar Goon aangekomen halen we alle spullen uit de auto, want deze moet morgen tussen 9--11 uur ingeleverd worden.

• 08 April 2017 - 14:56

Jan En Carla:

Mooi om te lezen ... have fun !
    Liefs van ons x