Gippsland - Reisverslag uit Inverloch, Australië van Jan & Bep Zuijlen - WaarBenJij.nu Gippsland - Reisverslag uit Inverloch, Australië van Jan & Bep Zuijlen - WaarBenJij.nu

Gippsland

Blijf op de hoogte en volg Jan & Bep

04 April 2017 | Australië, Inverloch

Nadat we vanmorgen onze huurauto hebben opgehaald, zijn we vertrokken richting Gippsland. Als eerste rijden we naar het zuiden richting Inverloch, daar viert Susan vakantie met haar gezin. Ze belde of we het vonden om bij haar te komen voor een poosje en dat hebben we gedaan. We hebben nog nooit zo'n mooie camping gezien. Dit was echt aparte klasse! We hebben gezellig gezeten, gepraat ook met het zusje van Joël en haar man. Over de camping gewandeld, alle faciliteiten bekeken en de zee natuurlijk. Rond 16.30 uur zijn we vertrokken richting Foster alwaar we een hotel geboekt hadden. Nadat we gedineerd hadden hebben we de kamer nog een nacht bijgeboekt. Morgen gaan we dan hier in de buurt rond kijken.