Terug naar Australia - Reisverslag uit Mentone, Australië van Jan & Bep Zuijlen - WaarBenJij.nu Terug naar Australia - Reisverslag uit Mentone, Australië van Jan & Bep Zuijlen - WaarBenJij.nu

Terug naar Australia

Blijf op de hoogte en volg Jan & Bep

01 April 2017 | Australië, Mentone

Gisteren zijn we weer vertrokken uit Tasmania. Vanaf de luchthaven bij Launceston. Klein maar mooi en goed georganiseerd. Wel ontzettend druk. De vakanties zijn hier begonnen namelijk. Bij de contrôle, waar wij altijd uitgehaald worden en dat komt door de nieuwe heupen en knieën werd Jan in het bijzonder aangesproken. Hem werd nl iets gevraagd waardoor de man hoorde dat hij Hollander was. De man begon direct in het Hollands en wat bleek, wij wonen in Benschop en de goeie man kwam uit IJsselstein. Wat is de wereld dan toch klein.
In Melbourne kwam Hilda ons van het vliegveld halen. Een leuke ontvangst. Goed om de kinderen weer te zien. Gezamenlijk heerlijk gegeten en bijgepraat. We blijven een nachtje bij hun.

• 02 April 2017 - 11:19

Fam. Mulder Benschop:

Man of steel
    Happy Birthday for Nellie
    Veel plezier en groetjes voor allemaal.